Tekijä (t): | Suomen kalankasvattaja, toimitus
|
---|
Aineiston nimi: | Ongitustoiminnan mallipaikka : Löytyn Lohi Pielavedellä |
---|
Verkko-osoite: | |
---|
Aineistolaji: | artikkeli |
---|
Asiasanat: | lohi - salmo salar, markkinointi, matkailu - turismi, onginta, Pielavesi |
---|
Kustantaja: | Suomen Lohenkasvattajain Liitto r.y. |
---|
Painopaikka: | Äänekoski |
---|
Vuosi: | 1980 |
---|
Sivumäärä: | 3 |
---|
ISBN/ISSN: | 0787-9008 |
---|
Lehti/sarja ym.: | Suomen Kalankasvattaja 1980 |
---|
Lisätietoa: | 1980: Nr 2, s. 5-7
Eräs arvokalojen markkinoinnin muoto on ongituslammikkotoiminta. Tällöin asiakkaat itse saavat onkia kalansa varmasta kalapaikasta ja tuoreustakuu on selvä, kun kala heti onginnan jälkeen avataan. Suomen Lohenkasvattaja-lehti kävi tällä kertaa viime kesäkuussa tutustumassa Löytyn Loheen Pielavedellä. Johtaja Sauli Piispanen on paneutunut perusteellisesti ongituspaikan ja sen palvelujen kehittämiseen , "tuotekehittelyyn palvelualalla", ja näin on saatu aikaan paikka, jota voitaneen pitää alan mallipaikkana. Alussa kuitenkin eräänlainen kirjoittajan pohdiskelu ongituslammikkotoiminnasta yleensä.
(Lähde: Artikkelin ingressi)
|
---|
Sijainti: | Suomen Kalankasvattaja 1980: Nr 2 |